De 200 van het Oosten!

route 200 van het oosten 2018

De 200 van het Oosten!

Op zaterdag 15 september organiseren wij in samenwerking met de Skeelerclub Twenterand de KNSB 200 km toertocht van 2018.

We starten zaterdag 15 september om 6.30 uur vanaf de vernieuwde skeelerbaan aan de Geesterenseweg 11 te Vriezenveen. Tegelijkertijd starten ook de deelnemers van de 1e 100 km. Rond 12.00 uur komen we aan in Rijssen bij de nieuwe skeelerbaan, waar de 1e 100 km eindigt. Hier kunnen vervolgens de deelnemers aanhaken die ’s middags 100 km willen rijden. We verwachten rond 18.30 weer aan te komen in Vriezenveen. Vervoer tussen Vriezenveen en Rijssen voor de 100 km-rijders wordt geregeld. Voor deelnemers die het wel erg vroeg vinden is er de mogelijkheid om vrijdag bij de skeelerbaan een caravan of tent neer te zetten.

En nu: ZOVEEL MOGELIJK DEELNEMERS!!

In verband met de organisatie is aanmelding op  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.  (uiterlijk 10 september) noodzakelijk. Alle deelnemers dienen zich op de dag zelf vóór 6.15 uur (200 en 1e 100) of vóór 10.30 uur (2e 100 km) te melden in Vriezenveen voor de definitieve inschrijving en de betaling.

Dus: ga de uitdaging aan en schrijf je in voor De 200 van het Oosten…..of doe ‘de halve’!

Vrijdag 14 september:

hele dag

aankomst kampeerders op ons terrein bij de skeelerbaan (Geesterenseweg 11 te Vriezenveen).

Zaterdag 15 september:

6.30 uur    Start van De 200 van het Oosten (1e 100 km en 200 km).
Tot 10.30 uur  Inschrijving 2e 100 km in Vriezenveen / de deelnemers worden vervolgens per auto naar de start in Rijssen gebracht.
Ca. 12.00 uur Aankomst Rijssen: rust 200 km / einde 1e 100 km (deelnemers 1e 100 km).
Ca. 12.20 uur Start 2e 100 km / vervolg 200 km.
Ca. 18.30 uur

Aankomst Vriezenveen / ereronde over de vernieuwde skeelerbaan.

Uitreiking herinnering en een hapje en drankje bij de opening van de vernieuwde baan.

Inschrijfgeld:

200 km: € 20,- / 100 km: € 10,-

Uiteraard is het dragen van een helm verplicht!

Voor vragen of opmerkingen:  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.  of bel Jan Valk (skeelerclub Twenterand) op 06-15037440.