Aangeboden tweedehands skeelers:

Powerslide, maat 39 (paar maanden gebruikt)

Powerslide, maat 43 (nieuwe schoenen)

Luigino, maat 31-34 (verstelbare schoenen)

Overwinningen Thomas Averink en Ruben Ligtenberg in Stouwdamcompetitie 2017

Namens de Schaats- en Skeelervereniging Rijssen stonden bij de Stouwdamcompetitie diverse sportievelingen aan de start. In het algemeen klassement wisten zowel Thomas Averink (pupillen 1) en Ruben Ligtenberg (kadetten) de eindoverwinning te behalen.

Thomas was in vier van de acht wedstrijden de beste en Ruben wist eveneens vier van de in totaal acht wedstrijden te winnen. Naast de eindoverwinning van Thomas en Ruben waren er ook nog een derde plek in het eindklassement voor Jelle Ligtenberg bij de junioren jongens. Sophie Ligtenberg (pupillen 3 meisjes) viel met een vierde plek net buiten het podium. Lotte van de Noort werd bij de pupillen 1 meisjes achtste in het eindklassement, Marlin Schouwstra werd bij de pupillen 2 meisjes negende.  In de daguitslag werden meerdere podiumplekken behaald. Sophie Ligtenberg reed bij de pupillen 3 meisjes naar een derde plek en ook Thomas Averink (pupillen 1 jongens) werd 3e. Bij de junioren jongens wist Jelle Ligtenberg eveneens een 3e plek te behalen. Ook Lotte van de Noort (zevende) en Marlin Schouwstra (negende) reden een verdienstelijke wedstrijd.