Nieuwe online inschrijfmodule inline-skate wedstrijden KNSB

Vanaf maandag kunnen sporters online inschrijven voor de inline-skatewedstrijden. Niet alleen wedstrijdlicentiehouders, maar ook sporters die kennis willen maken met de wedstrijdsport kunnen zich vanaf vrijdag 3 april online via een wedstrijddaglicentie inschrijven.

De KNSB heeft een nieuw online inschrijfsysteem voor wedstrijden. Sporters die deelnemen aan inline-skatewedstrijden hebben als eersten de gelegenheid om gebruik te maken van dit inschrijfsysteem.

alt

Een belangrijke uitbreiding in het nieuwe systeem is de online mogelijkheid voor de sporter die kennis wil maken met de sport. Deze sporter kan nu in één aanvraag een wedstrijddaglicentie afnemen en zich inschrijven voor de wedstrijd inclusief betaling. Door deze uitbreiding staan alle ingeschreven sporters, wedstrijdlicentiehouders en daglicentiehouders, weergegeven op de startlijst van een wedstrijd.

Daarnaast is het systeem gekoppeld aan Mijn KNSB, zodat gegevens van de sporter altijd actueel zijn - zoals naam, adres, e-mailadres, transpondernummer en sponsorgegevens. Met dit nieuwe uitgebreide systeem ontzorgt de KNSB zowel de sporters als de wedstrijdorganisaties.

Klik hier voor de inschrijfpagina.